Big Brother yder fantastisk kundesupport

12 01 2011

Jeg vil egentlig lige henlede din opmærksomhed på dette fremragende eksempel på hvordan jeg mener at kundesupport bør være.

1. Kunde bakser med sit Fullrate abn.

2. Kunde skriver sur besked på sin Twitter.

3. Fullrate overvåger selvfølge den online sfære for “snak” om deres brand og produkter

4. Fullrate skriver til kunde og løser problemet

5. Kunden er glad og spreder nu ordet om, at Fullrate ROCKS

6. …se det er Online Social Karma 🙂  og Alle levede lykkeligt til deres dages ende 😉

Et fantastisk eksempel på, at den positive markedsføring starter allerede i supportten …

læs mere her, hvor kunden fortæller sin dejlige og positive historie
http://www.laramulady.dk/blog/2011/1/5/fullrate-big-brother.html

mens jeg lige smutter over og ser hvad Fullrate har på menuen 🙂

Enjoy – Michael

Advertisements

Handlinger

Information

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s




%d bloggers like this: